عواقب بی‌توجهی به جنگ نرم جبران‌‌ناپذیر است
نوشته شده توسط : حامد سیفی

 

 
مدیر بخش جنگ نرم در جشنواره رسانه‌های دیجیتال گیلان گفت: بی‌توجهی به مسئله جنگ نرم عواقب جبران‌ناپذیر به همراه دارد.



مدیر بخش جنگ نرم در جشنواره رسانه‌های دیجیتال گیلان گفت: بی‌توجهی به مسئله جنگ نرم عواقب جبران‌ناپذیر به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدباقر اشرف‌اسلامی  در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس جنگ نرم را مشکل‌تر از جنگ سخت دانست و اظهار داشت: در گذشته ملت‌ها از طریق جنگ سخت به منافع خود دست می‌یافتند ولی اکنون دوره‌ای است که جنگ سخت کاربرد خود را عملا از دست داده و به همین منظور ملت‌ها از روش‌های جنگ نرم بهره می‌برند و جنگ سخت را مفید نمی‌دانند.
وی جنگ سخت را جنگی دانست که در جبهه‌ای با مکان و سلاح‌های مشخص و محدود جسم افراد را مورد هدف قرار می‌دهد و در تمام مکان‌ها با هر سلاحی فکر، روح و درون آدمی را نشانه می‌رود.
اشرف‌اسلامی رسانه‌ها را مهم‌ترین وسیله برای آگاهی و ارتقای سطح فکری افراد خواند و تصریح کرد: بخش جنگ نرم در نمایشگاه مذکور برای آگاهی و افزایش بصیرت تمام اقشار جامعه ایجاد شده است زیرا جنگ نرم مانند جنگ سخت تمام افراد جامعه از کودک تا بزرگسال را دربر می‌گیرد.
وی بیان دیدگاه‌ها و فعالیت‌های غرب در جامعه و ارتقای آگاهی دادن به خانواده‌ها در این زمینه را از اهداف مهم حضور بخش جنگ نرم در نمایشگاه عنوان کرد.
مدیر بخش جنگ نرم در جشنواره رسانه‌های دیجیتال گیلان با اشاره به مباحث مورد نظر و دیدگاه‌های بخش جنگ نرم در این نمایشگاه اظهار داشت: تاثیرات رسانه‌های جمعی، هدف از تاسیس google اسلامی، فروم‌ها، هکر، هاگانا، فعالیت‌ شبکه‌های خبری BBC، CNN، العربیه، FAX NEWS، علائم، نمادها و فعالیت‌های شیطان‌پرستی از جمله این مباحث است.
وی همچنین مسائل فتنه قبل و پس از انتخابات سال گذشته، جنگ نرم در بازی‌های رایانه‌ای، تلفن همراه، اینترنت و روش‌های مقابله با جنگ نرم به عنوان دفاع نرم را از دیگر مباحث در بخش جنگ نرم جشنواره مذکور عنوان کرد.
اشرف‌اسلامی افزود: این بخش در تهران و دیگر نمایشگاه‌های استانی وزارت ارشاد برگزار شد و مورد استقبال مردمی قرار گرفت.
وی با تاکید بر آگاهی مردم در برابر جنگ نرم خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما آگاهی دادن و بصیرت به مردم است زیرا بی‌توجهی به مسئله جنگ نرم عواقب جبران‌ناپذیری به همراه دارد.
اشرف‌اسلامی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ملتی که بصیرت ندارد فریب می‌خورد. 
 

 





:: موضوعات مرتبط: عواقب بی توجهی به جنگ نرم , ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: